Drodzy Goście,
Mamy ogromną przyjemność powitać Państwa w Hotelu Krasicki****. Usytuowany w sercu Lidzbarka Warmińskiego, miasta od wieków określanego Perłą Warmii, Hotel Krasicki stanowi historyczne przedzamcze Rezydencji Biskupów Warmińskich – najcenniejszego, widzialnego świadectwa historii Warmii i Mazur.
W trosce o jak najwyższy komfort pobytu i wypoczynku naszych Gości oddajemy w Państwa ręce kompleksowy informator hotelowy, zawierający informacje o świadczonych usługach na terenie hotelu. Urok miejsca, gdzie historia spotyka się ze współczesnością, a sztuka życia ze sztuką gościnności, wzbudza przepełnione emocjami chwile podczas pobytu w Hotelu Krasicki****.
Życzymy udanego pobytu. Dyrekcja i Pracownicy HK.
Informacje ogólne
• Recepcja - czynna całą dobę
• Apteczka z podstawowym wyposażeniem znajduje się w Recepcji
• Budzenie, realizowane telefonicznie – prosimy o kontakt z Recepcją
• Czyszczenie obuwia – maszyna czyszcząca znajduje się na I piętrze w skrzydle gotyckim
• Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 12:00.
• Kosmetyki i środki higieny osobistej – dostępne w Recepcji
• Lekarz – prosimy o kontakt z Recepcją
• Poczta kwiatowa – prosimy o kontakt z Recepcją
• Minibary – uzupełniane na życzenie gościa - rozliczenie wg spożycia w Recepcji
• Parking – płatny 25 PLN/doba – dla gości nocujących w Hotelu
• Pranie, prasowanie – w celu zamówienia usługi proszę o kontakt z Recepcją
• Przybory do szycia – podstawowy zestaw znajduje się w szafie w każdym pokoju
• Rozmowy telefoniczne płatne indywidualnie przez Gości, aby uzyskać połączenie zewnętrzne należy wybrać „0” i numer telefonu
• Sejfy znajdują się na wyposażeniu pokoju.
• Taxi – prosimy o kontakt z Recepcją
STREFA DZIECI I MŁODZIEŻY
• Kącik zabaw - sala Kopernik
• Biblioteka Cafe - pozycje książkowe, gry planszowe dla dzieci i młodzieży
• Seanse Astronomiczne - w wybrane weekendy
REKREACJA W HOTELU
• Biblioteka Cafe – czytelnia czynna codziennie od godz. 08:00 do 20:00. Udostępnianie księgozbioru możliwe tylko w obecności bibliotekarza w piątek w godz. 16:00-20:00, sobota w godz. 12:00-20:00 i niedziela w godz. 10:00-15:00.
• SPA Świętej Katarzyny (gabinety kosmetyczne, zabiegi na ciało, masaże, Rasoul i Hammam oraz Strefa Prestige) czynne codziennie 9:00–21:00
• Wellness (kryty basen, jacuzzi, sauna sucha, sauna parowa, infrasauna, salka fitness) czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 21:00 i soboty - niedziele 09:00 - 21:00
• Lobby Bar dostępny od poniedziałku do niedzieli w godz: od 10:00 do 22:00
• Spływy kajakowe – kontakt 505 075 559
• Zwiedzanie hotelu z przewodnikiem – prosimy o kontakt z Recepcją
• Restauracja czynna 7:00–21:00 – Śniadania w godz. 7:00–11:00 – Codziennie w godz. 12:00-21:00 zapraszamy do korzystania z menu a’la carte
INFORMATOR HOTELOWY
– Roomservice – karta MENU ROOMSERVICE znajduję się w pokoju, – prosimy o złożenie zamówienia w Restauracji. Roomservice funkcjonuje w godz 7:00 - 21:00
• Taras z leżakami – sezonowo - prosimy o kontakt z Recepcją
• Klub BASZTOWA dostępny sob 21:00 - 03:00
• Wypożyczalnia kijków do nordic walking – informacja w Recepcji SPA
REKREACJA POZA HOTELEM – prosimy o kontakt z Recepcją
• Informacja turystyczna w Lidzbarku Warmińskim – tel. 570 899 399
• Pola golfowe: Sand Valley Golf&Country Club w Pasłęku oraz Mazury Golf&Country Club w Naterkach • Zwiedzanie Miasta z Przewodnikiem - informacja w Recepcji
• Spacer Serpentynami (doliną rzeki Symsarny), zwiedzanie zabytków Lidzbarka Warmińskiego z przewodnikiem
• Strefa dla aktywnych (kort tenisowy, boiska do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej, skate park, lodowisko, strzelnica, tor motocrossowy, spływy kajakowe rzeką Łyną, trasy rowerowe, stadnina koni) • Zwiedzanie Zamku Biskupów Warmińskich z przewodnikiem
Wydarzenia cykliczne
•Sztuka Kultury - informacja na stronie www.hotelkrasicki.pl
• Kaziuki Wilniuki – marzec
• Rekonstrukcja Bitwy pod Heilsbergiem - czerwiec
• Festiwal Muzyki Dawnej – lipiec/sierpień
• Lidzbarskie Wieczory Humoru i Satyry - sierpień • Lidzbarskie Wieczory Jazzowe - lipiec/sierpień
Wewnętrzny wykaz telefonów
Recepcja 100
SPA Hotelu Krasicki 450
Kierownik Gastronomii 350
Restauracja 300
Lobby bar 360
Room Service 300
Biblioteka Café 560
Kierownik Służb Pięter 550
Rezerwacje grupowe 140
Obsługa konferencji 270; 280
Sale Konferencyjne:
Dantyszek 500
Sorbom 510
Hozjusz 520
Kopernik 530
Krasicki 540
Wyjątkowe miejsca, wyjątkowi Goście – to słowa, które najdoskonalej opisują nasze obiekty. Pracujemy, aby wszystko co tworzymy było niezwykłe i wyjątkowe. Tak wyjątkowe, jak goście, którzy nas odwiedzają. Każdy z naszych obiektów oprócz wysokiej jakości świadczonych usług miał w sobie coś, co sprawi, że każdy Państwa pobyt będzie niezapomniany. Grupa Anders i jej jednostki usytuowane są na Warmii i Mazurach, świadcząc usługi związane z branżą hotelową i gastronomiczną. W skład grupy wchodzą:
Hotel Krasicki ****
Hotel Zamek Ryn****
Hotel Anders ****
Hotel Ognisty Ptak ***
Bajkowy Zakątek
Karczma Warmińska
Biuro Podróży Traveland
Zasady Zachowania Bezpieczeństwa Gości Hotelowych
I
W pokoju hotelowym nie należy:
1. Gromadzić i wykorzystywać materiałów łatwopalnych;
2. Korzystać z urządzeń takich jak: żelazko, grzałka, kuchenki i elektryczne urządzenia grzewcze;
3. Pozostawiać włączonych telewizorów, lamp, odbiorników radiowych;
4. Używać uszkodzonych urządzeń elektrycznych, takich jak golarki, suszarki do włosów;
5. Palić papierosów
6. Blokować drzwi wejściowych;
II
W razie pożaru należy:
1. Powiadomić telefonicznie Recepcję, tel. nr 100, 140 lub 200
2. Wcisnąć przycisk sygnalizacji pożarowej umieszczony na korytarzu;
3. Udać się do klatki schodowej (ewakuacyjnej) i schodzić na parter do holu głównego;
4. W żadnym wypadku nie korzystać z wind.
Dyrektor Generalny
Regulamin
Szanowni Państwo!
Liczymy na współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu Państwa w naszym Hotelu.
§ 1.
1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 16.00 do godz. 12.00 dnia następnego.
2. Jeśli Gość nie określi czasu pobytu przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§ 2.
1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.
2. Hotel uwzględnia życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości.
§ 3.
1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę.
2. Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00
3. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu albo też w inny sposób zakłócił porządek.
§ 4.
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji.
§ 5.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności i innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostaną schowane w sejfie w pokoju
§ 6.
Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien upewnić się, że zamknął okna i drzwi. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
§ 7.
Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z winy Jego lub odwiedzających Go osób.
§ 8.
W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia Hotelu.
§ 9.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na adres przez Niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące a następnie przekaże na cele charytatywne.
§ 10.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia na parkingu hotelowym
Dyrektor Generalny
Managing Director